IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Facebook


FANPAGE

Polub nas na facebooku.
Ekipa

*Kliknij obrazek*
Pogoda

Pogoda na 01.07 - 31.08

Opis: Pierwszy dzień lata. Wakacje. Tak najprościej opisać zbliżające się zdarzenia. A pogoda? Cieplutko, słońce na niebie, brak chmur. Niema nawet najmniejszego kawałka białego puszku na niebie. Możemy jedynie liczyć, że taki stan utrzyma się jak najdłużej.
Temperatura: 30° do 34°
Latest topics
» Wielki Sklep Straganowy
Pon Lip 07, 2014 1:08 pm by Mike

» Który pok lepszy ?
Nie Lip 06, 2014 5:59 pm by Tchomer

» [KP] Zaq
Sob Lip 05, 2014 5:14 pm by kuba03065

» Lugia robi Avatary
Czw Lip 03, 2014 10:26 am by Tchomer

» Druga przygoda pokemon.. (2)
Wto Lip 01, 2014 4:19 pm by Tchomer

» Ruiny Alpha
Sob Cze 28, 2014 1:34 pm by dagi66

» Turniej pokemon edycja 3
Sob Cze 28, 2014 8:13 am by smok27

» Miasto Parmania (Fuchsia City)
Sro Cze 25, 2014 8:15 pm by LugiaFly

» Podróż między miastami
Sro Cze 25, 2014 5:24 pm by kuba03065

Październik 2017
PonWtoSroCzwPiąSobNie
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar
The most tagged members
@Bankai
 
The most tagged keywords
1#testuje
Keywords
testuje
Zmiana konta




Share | 
 

 Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
LugiaFly

avatar


Female

Liczba postów : 17196
Szacunek na dzielni : 7

PisanieTemat: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Czw Cze 05, 2014 4:43 pm

Druga walka na arenie rozgrywać się będzie w jaskini. Miejsce doskonałe do chowania się przez liczne dziury, jednak wystarczy porządny strzał ruchem dowolnego typu, by zniszczyć je, powiększyć jaskinię, i sypnąć gruz przeciwnikowi na łeb. Jedynym oświetleniem jest ognisko palące się na samym środku. Jest ono niezbyt duże, dlatego nie oświetla całkowicie pola walki. Gdyby tak się przyjrzeć, na ścianach można zobaczyć liczne rysunki przedstawiające walczące ze sobą pokemony.
O czym warto wspomnieć.. Ogniska łatwo się pozbyć, trudniej się go zapalić. Czy dwójka trenerów odnajdzie się w tej walce? Skały są kruche. Czy wytrzymają natężenie ataków? Kto to tam wie. Ważne jest jedno.. Niech zacznie się walka!
Zaczyna Mike.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mike

avatar


Male

Liczba postów : 11521
Szacunek na dzielni : -2
Age : 16

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Czw Cze 05, 2014 7:57 pm

Gdy wszedłem do jaskini, na kamienne pole walki, wszedłem niepewnie myśląc że wszystko zaraz się na mnie zawali. Gdy zobaczyłem ognisko pomyślałem że można je zgasić by mój pokemon mógł sam sobie oświetlać drogę, ale podczas używania elektrycznych ataków zdradził by swoje położenie.
- Witam przeciwnika - Powiedziałem ukrywając ciekawość z jaką Mega Ewolucją będą się musiał zmierzyć. Po chwili powiedziałem: - Wybieram cię elektryczno smoczy towarzyszu - Mega Ampharaosie. Rozgrzej się paroma Fire Punch, gdy tylko przeciwnik się pojawi użyj Thunderbolt w jego nogi, by tańczył jak mu zagrasz. Potem użyj Fire Punch. - Powiedziałem do swojego pokemona, pełen nadzieji że wygram swój pierwszy turniej.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zuko

avatar


Male

Liczba postów : 192
Szacunek na dzielni : 0

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Sob Cze 07, 2014 5:32 pm

- Kto ci wmówił iż mój pokemon będzie stał na nogach?! - Zapytałem donośnie wchodząc na pole bitwy i słysząc co za bzdury wygaduje mój przeciwnik.
- Mój duchu załatwmy to szybko, wyjdź i użyj na początek taunt, a potem szybko confuse ray. - Wydałem dwie szybkie komendy, niech oni się tam bawią, ale ja nie mam zamiaru czekać na przeciwnika, w oczy od razu rzucało się ognisko, zaraz... po co nam światło? Chyry uśmieszek...
- Zmień po tych atakach pozycję mylącym atakiem by uniknąć ewentualnej kontry i hiden power ice w ogień, a jak to nie wystarczy do zgaszenia go to ten sam atak w sklepienie jaskini nad ogniskiem, tylko pilnuj przeciwnika by w czasie gaszenia ognia cie nie trafił! Jakby wyprowadził w ciebie jakiś atak to mylącym atakiem rób unik. Jak już ogień zgaśnie będziemy mieli przewagę, ty jesteś duchem i ciemność ci sprzyja, więc najpierw will-o-wisp by go rozgrzać, a potem ciągłe mylące ataki! - I oto cały pomysł, błagam, elektryczny baran zmieniony w smoka nie może dobrze widzieć jak nie ma światła, to przeczy logice, do tego zdradzi się jak uderzy bo i elektryczne i smocze ataki często wydzielają światło, więc duch będzie miał tu naturalną przewagę.

_________________
K




P
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LugiaFly

avatar


Female

Liczba postów : 17196
Szacunek na dzielni : 7

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Nie Cze 08, 2014 2:10 pm

- Czas rozpocząć kolejną walkę! Mega Ampharos i Mega Banette! Elektryczny Smok i czysty Duch. Powiedzmy coś o ich umiejętnościach.. Ampharos - Łamacz Przeszkód. Wszelkie przeszkody w walce wynikające z umiejętności zostają zniwelowane. Banette - Prankster. Zwiększa priorytet ruchów nie zadających obrażeń. Dzięki temu, atakuje nimi szybciej. Zapowiada się kolejna ciekawa walka. - koniec przemowy komentatora oznaczał rozpoczęcie walki. Ampharos nie zrozumiał zbyt sensu słów "Rozgrzej się paroma Fire Punch", dlatego ominął to używając Pioruna Kulistego. Banette sprawnie ominął atak.. W końcu przeciwnik nie miał zbytnio jak w nie trafić, gdy ten lewitował! Marionetka zaczęła więc swój bój. Kpina, i ataki przeciwnika nie zadające obrażeń zostały zablokowane. Oszałamiający Promień pudłuje. Smok rzuca się do ataku, i trafia w samą twarzyczkę Banatte, który nie spodziewał się ataku. Szybko jednak wykorzystał Ukrytą Siłę. Odepchnął przeciwnika, i zwalił gruz na ognisko.. No.. I tyle możemy powiedzieć. W dalszych ciemnościach Marionetka jedynie śmiała się z przeciwnika, postanawiając nie robić już niczego więcej i czekał na jakieś inne rozkazy trenera.

Banette - 80%
Ampharos - 70% Taunt
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zuko

avatar


Male

Liczba postów : 192
Szacunek na dzielni : 0

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Nie Cze 08, 2014 2:30 pm

- Ciemno prawda, Bantte nasz przeciwnik chyba będzie miał trudności przez to że zgasiliśmy ogień, rozjaśnijmy mu w głowie ognikami! - Wydałem komendę, teraz pole bitwy od razu stało się przychylniejsze dla mojego duszka. Dzięki umiejętności szybko użyje ogników.
- Zaraz po poparzeniu go użyj mylącego ataku by zmienić pozycję i confuse ray. Potem już tylko atakuj raz za razem mylącymi atakami i nie daj mu się przypadkiem przy tym trafić. - To że ja niewiele widzę nie oznacza ze on też ma takie problemy, Bantte zapewne świetnie się orientuje na tym polu bitwy.

_________________
K




P
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mike

avatar


Male

Liczba postów : 11521
Szacunek na dzielni : -2
Age : 16

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Nie Cze 08, 2014 5:16 pm

- Co z tego że duchy dobrze się czują w ciemności i ognisko jest zgaszone ? Może nie wiesz ale Ampharaosy są często pracownikami latarni.. założę że Mega Ampharaos zrobi większe światło. Zablokuj Thunderboltem ognisty atak, potem rozświetl całą salę oślepiając przeciwnika i ponownie użyj Dragon Pulse. Na dokładkę użyj Rest by odpocząć, i sleep talk, rób uniki podczas lunatykowania i odnawiania zdrowia. Widzę że masz iskrę w świetlanej dziedzinie - Powiedziałem z przekonaniem do swojego pokemona, nie znałem go dobrze ale wyglądął mi na potężnego pokemona i godnego zaufania.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LugiaFly

avatar


Female

Liczba postów : 17196
Szacunek na dzielni : 7

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Pon Cze 09, 2014 9:26 pm

Zdaje się, że Ampharos nie lubi ciemności.. Zaraz wszystko rozjaśnił swoim Piorunem Kulistym. Jednak nie trafił w cel, nie wiedział gdzie dokładnie był duch, który użył ogników, jednak centralnie zza pleców przeciwnika przez co poparzył go. Oślepiający Promień swoim blaskiem zdradził położenie Banette. Smok zaraz to wykorzystał, zablokował ruch Piorunem Kulistym, który z łatwością przebił się do ducha.. Cóż.. Niestety nie sparaliżował. Szkoda.. W każdym razie, zaraz po tym użyty został Smoczy Puls. Duch zdążył zmienić miejsce swojego pobytu przez co uniknął ruchu.
Nagle czerwone kule na ciele elektryka zaczęły świecić oświetlając przy tym nieco teren.. Ba! Nawet bardzo nieco. Banette nie był z tego zadowolony..
Ampharos nie może użyć ruchów Rest i Sleep Talk z powodu działania ruchu Taunt.

Banette - 40%
Ampharos - 39% Taunt Poparzenie -5HP co turę
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mike

avatar


Male

Liczba postów : 11521
Szacunek na dzielni : -2
Age : 16

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Pon Cze 09, 2014 9:45 pm

Hmmm... trudny przeciwnik, ale pamiętaj by świecić swoją ogonową latarnią, na Mega Banete, spójrz dokładnie na pole bitwy po czym użyj Iron Tail tak by trafić przeciwnka, staraj się nie trafić w ściany, chciałbym, wygrać, ale nie chcę by to było "po trupach do celu". Jeżeli nie trafisz swoim stalowym atakiem, rozświetl całą salę i użyj paru Fire Punch'ów. Potem koontynuuj rutynową strategię i użyj Dragon Pulse. Pamiętaj że jesteś w najwyższej formie ewolucyjnej, dodatkowo w Mega Ewolucji, jesteś typem smoczym który jest powszechnie uważany za silny i wytrzymały typ. - Powiedziałem swojemu pokemonowi widząc że dwie walki zostały skończone, wiedziałem że walka zbliżała się do końca i nie chciałem przegrać, nie zawiódłbym tylko siebie, ale i pokemona jakim jest Ampharaos. Chciałem w ten sposób pokazać że owca może pokonać każdego.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zuko

avatar


Male

Liczba postów : 192
Szacunek na dzielni : 0

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Sro Cze 11, 2014 6:59 pm

- Skoro smoki są powszechnie uważane za siłaczy, to my pobawimy się w pogromców mitów. - Rzuciłem od niechcenia, na mojej twarzy przez chwilę gościł uśmiech, jedna szybko się rozpłynął, nie miałem zamiaru oddać tej walki przez zbytnią pewność siebie, nie ma tak łatwo...
- Banette, przeciwnik chce nas trafić stalowym ogonem, ale to atak którym ciężko się celuje, więc będzie musiał się albo chwilę skupić na tym, albo zaatakuje od razu, ale wtedy łatwo tego unikniemy, podejrzewam że będzie chciał trafić bo trener kazał mu uważać, więc wykorzystaj te chwilę by użyć ukrytej mocy lodu! Uważaj mimo że ten atak powinien go porządnie zranić to zaraz po jego wykonaniu oddal się używając mylącego ataku, a potem z tyłu phantom force! Znów niespodziewanie zmień miejsce pobytu mylącym atakiem, może o nas widzi, ale ty dalejjesteś duchem, mistrzem zwodów, uników, a co najważniejsze pojawiania się z nienacka! Wykorzystaj to w tej walce i raz za razem uderzaj ukrytą mocą lodu, a pomiędzy tymi ciosami zmieniaj miejsce mylącymi atakami, oparzenie nie ułatwi mu walki,pamiętaj przede wszystkim by robić uniki!

_________________
K




P
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LugiaFly

avatar


Female

Liczba postów : 17196
Szacunek na dzielni : 7

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Nie Cze 15, 2014 6:21 pm

Ampharos nie ma za łatwo. Stalowy Ogon spudłował, w końcu miał zbyt zwinnego przeciwnika by tak łatwo trafić silnym atakiem, jednak o małej celności. Banette użył swojego Lodowego asa z rękawa, powodując, że jego przeciwnik nieco wybił się z rytmu.. To jednak nie przeszkodziło, w łatwiejszym znalezieniu celu i użyciu od razu Smoczego Pulsu. Dopiero po tym ciosie, smok zdecydował się na Ognisty Cios, cudem ominięty przez Banette, który nieco się zdziwił. Chcąc się bronić od razu przeszedł do ataku, i Zanurkował w Ciemność (Phantom Force (jap. Gosuto daibu czyli Ghost Dive = Nurkowanie w Ciemności *Lugia tworzy tłumaczenia*) by po chwili zaatakować w plecy przeciwnika lodowym ruchem. Zbliżenie się nie było mądre. Cios trafił, ale światło ogona nieco oślepiło ducha, przez co został trafiony Ognistym Ciosem, którego poprzednio nie dał rady wykonać smok.

Banette - 15%
Ampharos - 11% Taunt Poparzenie -5HP co turę
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mike

avatar


Male

Liczba postów : 11521
Szacunek na dzielni : -2
Age : 16

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Pon Cze 16, 2014 1:59 pm

Spojrzałem na bitwę z lekkim niesmakiem, który potem zmienił się w uśmiech. Powiedziałem do swojego pokemona: - Nie ważne czy wygramy, czy przegramy. Jeżeli wygramy, jest extra i czadowo, a jeżeli przegramy... - Przerwałem to i zacząłem mówić pokemonowi: - Czas na coś ryzykownego, albo wygramy, albo przegramy, jeżeli przegramy, to przejdę do histori turnieji jako trener który zawsze odpada w pierwszej rundzie i trener z najbardziej ryzykowną stretegią. Słuchaj jej. Zacznij skoku, skocz w tył, odpychając się o ścianę, wykorzystaj swoje latarnie świało, oślepiając Ducha, którego żywiołem jest mrok, oślep go, skocz pod niego i zaatakuj od dołu Dragon Pulse, dokańczając starcie Fire Punch. Miejmy nadzieję że nam się uda, i przejdziemy do dalszego etapu. Mówiłem do pokemona, pełen optymizmu, podczas lekko straconej walki w mrocznej, podziemnej jaskini.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LugiaFly

avatar


Female

Liczba postów : 17196
Szacunek na dzielni : 7

PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   Pią Cze 20, 2014 12:35 pm

Z powodu nie odpisania przez Zuko w terminie 3 dni, niniejszym walkę wygrywa Mike!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko   

Powrót do góry Go down
 
Walka Turniejowa nr.2 - Mike vs Zuko
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Pierwsza walka o odznakę

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Zaplecze :: Archiwum :: Walki-
Skocz do:  
strzałka do góry